Zastępca Burmistrza

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sępopolu
Kierownictwo i stuktura organizacyjna Urzędu MIejskiego w Sępopolu
Wersja z dnia

Zastępca Burmistrza

Funkcję Zastępcy Burmistrza sprawuje: Piotr Łazar
tel:  897613181    
e-mail: zcaburmistrza@sepopol.pl

    Do zadań Zastępcy Burmistrza należy w szczególności:

1)    podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub w razie wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza, po uprzednim otrzymaniu pisemnego upoważnienia,
2)    sprawowanie nadzoru w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy:
a)    Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu,
b)    Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Sępopolu.
c)    Szkoły Podstawowej w Ponikach,
d)    Szkoły Podstawowej w Dzietrzychowie,
e)    Szkoły Podstawowej w Wiatrowcu,
3)    sprawowanie nadzoru nad Wydziałem Gospodarki i Infrastruktury;
4)    podejmowanie działań mających na celu rozwój gospodarczy i przestrzenny oraz promocję gospodarczą Gminy,
5)    monitorowanie Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta i Gminy Sępopol oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego,
6)    monitorowanie i inicjowanie działań mających na celu wdrażanie nowatorskich rozwiązań i technologii w celu realizacji inwestycji gminnych oraz pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych na realizację zadań Gminy,
7)    wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.