Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie : upoważnienia do podpisywania pism i decyzji wydawanych przez Urząd Miasta i Gminy w Sępopolu.

Informacje dodatkowe:

                                                                         § 1

Burmistrz podpisuje:

1.        akty normatywne, do których wydawania jest upoważniony z mocy przepisów prawa,

2.        pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz,

3.        pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy,

4.        decyzje w zakresie administracji publicznej, do których wydawania w jego imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu,

5.        pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu,

6.        pisma zawierające oświadczenia woli jako pracodawcy,

7.        pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji publicznej,

8.        odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,

9.        pisma zawierające odpowiedzi na postulaty mieszkańców, zgłaszane za pośrednictwem Radnych i na zebraniach wiejskich,

10.     inne pisma, jeśli ich podpisywanie Burmistrz zastrzegł dla siebie.

                                                                                              § 2

W czasie nieobecności Burmistrza, na podstawie upoważnienia, dokumenty wymienione w

§ 1 Zarządzenia podpisuje Zastępca Burmistrza.

                                                                                              § 3

Zastępca Burmistrza, Skarbnik i Sekretarz podpisują pisma w zakresie zadań Zespołu, którym kierują, nie zastrzeżone do podpisu Burmistrza.

                                                                                              § 4

Kierownik i Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego podpisują pisma pozostające w zakresie swoich zadań.

                                                                                              § 5

1.        Pracownicy przygotowujący projekty pism, decyzji administracyjnych i uchwał, parafują je swoim podpisem umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony.

2.        Pracownicy podpisują we własnym imieniu, w zakresie prowadzonych przez siebie spraw, wszelkie pisma nie przesądzające o ostatecznym załatwieniu sprawy, pisma o charakterze informacyjnym i porządkowym.

§ 6

Wszelkie wątpliwości natury kompetencyjnej w powyższym zakresie należy skonsultować z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem Miasta i Gminy.

                                                                                              § 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

                                                                                                                Burmistrz

                                                                                                      mgr  Dorota  Górecka