Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

Informacje dodatkowe:

§ 1

Powołuje się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego dalej zwany „Zespołem” w składzie:

1.     Przewodniczący Zespołu – Burmistrz.

2.     Zastępca Przewodniczącego – Zastępca Burmistrza.

3.     Członkowie Zespołu:

·         Sekretarz Miasta i Gminy

·         Skarbnik Miasta i Gminy

·         Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej

·         Kierownik MGOPS

·         Dyrektor ZGMiUK

·         Podinspektor Zespołu Gospodarki i Infrastruktury

·         Kierownik Gospodarczy ZSP w Sępopolu

§ 2

Przewodniczący, stosownie do zaistniałej sytuacji, może doraźnie włączyć do pracy    w Zespole osoby nie będące członkami Zespołu spośród:

1.     Osób zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy lub jednostkach organizacyjnych urzędu.

2.     Innych osób zaproszonych przez Przewodniczącego

§ 3

Do zadań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego należy:

1.     Ocena występujących potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne, zdrowie ludzi i zwierząt oraz mające wpływ na zagrożenie środowiska naturalnego w gminie Sępopol.

2.     Przygotowywanie propozycji działań i wniosków oraz przedstawianie ich Przewodniczącemu do akceptacji.

3.     Przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.

4.     Opiniowanie miejskiego planu reagowania kryzysowego.

5.     Podejmowanie innych działań mających wpływ na bezpieczeństwo i zdrowie ludności, zwierząt oraz środowiska naturalnego.

§ 4

1.     Zespół działania na podstawie rocznego planu pracy zatwierdzonego przez Burmistrza Sępopola.

2.     Zespół zbiera się planowo raz na kwartał na polecenie Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego lub w razie zaistnienia sytuacji kryzysowej.

§ 5

1.     Miejscem pracy Zespołu jest Sala konferencyjna nr 7 w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sępopolu.

2.     Przewodniczący może zarządzić posiedzenie Zespołu w innym miejscu niż określone  w § 5 ust. 1.

§ 6

Obsługę kancelaryjno-biurową i techniczną zapewnia Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obywatelskich i obrony Cywilnej.

§ 7

Traci moc zarządzenie Nr 1/03 z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie powołania Miejskiego Centrum Reagowania.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                    Burmistrz

                                                                                            mgr Dorota Górecka