w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Informacje dodatkowe:
§ 1
Powołuje się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego dalej zwany „Zespołem” w składzie:
1. Przewodniczący Zespołu – Burmistrz.
2. Zastępca Przewodniczącego – Zastępca Burmistrza.
3. Członkowie Zespołu:
· Sekretarz Miasta i Gminy
· Skarbnik Miasta i Gminy
· Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej
· Kierownik MGOPS
· Dyrektor ZGMiUK
· Podinspektor Zespołu Gospodarki i Infrastruktury
· Kierownik Gospodarczy ZSP w Sępopolu
§ 2
Przewodniczący, stosownie do zaistniałej sytuacji, może doraźnie włączyć do pracy w Zespole osoby nie będące członkami Zespołu spośród:
1. Osób zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy lub jednostkach organizacyjnych urzędu.
2. Innych osób zaproszonych przez Przewodniczącego
§ 3
Do zadań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego należy:
1. Ocena występujących potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne, zdrowie ludzi i zwierząt oraz mające wpływ na zagrożenie środowiska naturalnego w gminie Sępopol.
2. Przygotowywanie propozycji działań i wniosków oraz przedstawianie ich Przewodniczącemu do akceptacji.
3. Przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
4. Opiniowanie miejskiego planu reagowania kryzysowego.
5. Podejmowanie innych działań mających wpływ na bezpieczeństwo i zdrowie ludności, zwierząt oraz środowiska naturalnego.
§ 4
1. Zespół działania na podstawie rocznego planu pracy zatwierdzonego przez Burmistrza Sępopola.
2. Zespół zbiera się planowo raz na kwartał na polecenie Przewodniczącego, Zastępcy Przewodniczącego lub w razie zaistnienia sytuacji kryzysowej.
§ 5
1. Miejscem pracy Zespołu jest Sala konferencyjna nr 7 w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sępopolu.
2. Przewodniczący może zarządzić posiedzenie Zespołu w innym miejscu niż określone w § 5 ust. 1.
§ 6
Obsługę kancelaryjno-biurową i techniczną zapewnia Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obywatelskich i obrony Cywilnej.
§ 7
Traci moc zarządzenie Nr 1/03 z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie powołania Miejskiego Centrum Reagowania.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka