w sprawie : powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowiska Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sępopolu.
Informacje dodatkowe:
§ 1
Powołuje Komisję rekrutacyjną w składzie:
1. Beata Pakuła - Przewodniczący Komisji
2. Irena Bujalska - Członek Komisji
3. Danuta Wiśniewska – Członek Komisji
4. Anna Jurenko – Członek Komisji
5. Iwona Olechowska- Piluk – Członek Komisji
§ 2
1. Konkurs na stanowisko dyrektora przeprowadza Komisja w ustalonym składzie.
2. W przypadku gdy do konkursu przystępuje osoba będąca małżonkiem, krewnym lub powinowatym członka Komisji, albo pozostająca wobec niego w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej obiektywizmu i bezstronności wówczas Burmistrz Sępopola wyznacza inną osobę z zachowaniem trybu dla powołania tego członka.
§ 3
1. Pracą komisji kieruje jej przewodniczący.
2. Do zadań Komisji należy:
1/ określenie kryteriów oceny przydatności kandydata
2/ przeprowadzenie postępowania konkursowego
3/ sporządzenie protokół ów z posiedzenia komisji
4/ przekazywanie wyników konkursu wraz z jego dokumentacja Burmistrzowi Sępopola.
§ 4
1. Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów , w głosowaniu jawnym.
2. Komisja prowadzi konkurs jeżeli w posiedzeniu bierze udział co najmniej 2/3 członków Komisji
§ 5
1. Komisja powinna rozpocząć pracę po upływie terminu składania ofert nie później jednak niż w ciągu 7 dni.
§ 6
1. W ramach postępowania konkursowego Komisja:
1/ ustala spełnienie warunków określonych w ogłoszeniu o konkursie
2/ przeprowadza rozmowę z kandydatem.
§ 7
1. Kandydat na stanowisko dyrektora zostaje wyłoniony w przypadku uzyskania przez niego największej liczby głosów.
2. W przypadku uzyskania przez kandydatów równej liczby głosów Komisja przeprowadza dodatkowe głosowanie.
§ 8
Komisja niezwłocznie przedstawia kandydatom na stanowisko dyrektora wyniki głosowania.
§9
Protokół z posiedzenia Komisji, zawierający informację o przebiegu obrad i podjętych ustaleniach podpisują członkowie Komisji obecni na posiedzeniu . Protokół z posiedzenia jest jawny.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka