Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie : powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowiska Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Sępopolu.

Informacje dodatkowe:

§ 1

Powołuje Komisję  rekrutacyjną w składzie:

1.        Beata Pakuła - Przewodniczący Komisji

2.        Irena Bujalska - Członek Komisji

3.       Danuta Wiśniewska – Członek Komisji

4.       Anna Jurenko – Członek Komisji

5.       Iwona Olechowska- Piluk – Członek Komisji

§ 2

1.       Konkurs na stanowisko dyrektora przeprowadza Komisja w ustalonym składzie.

2.       W przypadku gdy do konkursu przystępuje osoba będąca małżonkiem, krewnym lub  powinowatym członka Komisji, albo pozostająca wobec niego w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej obiektywizmu i bezstronności  wówczas Burmistrz Sępopola wyznacza inną osobę  z zachowaniem trybu dla powołania tego członka.

§ 3

1.       Pracą komisji kieruje jej przewodniczący.

2.       Do zadań Komisji należy:

1/ określenie kryteriów oceny przydatności  kandydata

2/ przeprowadzenie postępowania konkursowego

3/ sporządzenie protokół ów z posiedzenia komisji

4/ przekazywanie wyników konkursu wraz z jego dokumentacja Burmistrzowi Sępopola.

§ 4

1.        Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów , w głosowaniu jawnym.

2.        Komisja prowadzi konkurs jeżeli w posiedzeniu bierze udział co najmniej 2/3 członków Komisji

§ 5

1.        Komisja powinna rozpocząć pracę po upływie terminu składania ofert nie później jednak niż w ciągu 7 dni.

      § 6

1.     W ramach postępowania konkursowego Komisja:

1/ ustala spełnienie warunków określonych w ogłoszeniu o konkursie

2/ przeprowadza rozmowę z kandydatem.

§ 7

1.        Kandydat na stanowisko dyrektora zostaje wyłoniony w przypadku uzyskania przez niego największej liczby głosów.

2.        W przypadku uzyskania przez kandydatów równej liczby głosów Komisja przeprowadza dodatkowe głosowanie.

§ 8

Komisja niezwłocznie przedstawia kandydatom na stanowisko dyrektora wyniki głosowania.

§9

Protokół z posiedzenia Komisji, zawierający informację o przebiegu obrad i podjętych ustaleniach podpisują członkowie Komisji obecni na posiedzeniu . Protokół z posiedzenia jest jawny.

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                                   Burmistrz

                                                                                                                        mgr  Dorota  Górecka