Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: powołania stałej komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.

Informacje dodatkowe:

§ 1

Powołuję stałą komisje przetargową w celu przeprowadzenia przetargów na zbycie lub najem nieruchomości stanowiących własność gminy, w następującym składzie:

1. Bogdan Suchostawski            -  Przewodniczący komisji

2. Czesław Sekita                       -  Wiceprzewodniczący Komisji

3. Beata Pakuła                           -  Wiceprzewodniczący Komisji

5. Grzegorz Borowski                 -  Członek komisji

6. Iwona Olechowska-Piluk        -  Członek komisji

7. Jerzy Woziński                        -  Członek komisji

§ 2

Zasady pracy Komisji określa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości. (Dz. U. Nr 207, poz. 2108).

§ 3

1.        Upoważnia Przewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Komisji do wyznaczania składu imiennego komisji przetargowej do rozstrzygania poszczególnych przetargów.

2.        W razie nieobecności przewodniczącego komisji jego kompetencje przejmują V-ce Przewodniczący Komisji.

§ 4

Traci moc Zarządzenie Nr 23/07 Burmistrza Miasta i Gminy Sępopol z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie powołania stałej komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie lub wynajem nieruchomości stanowiącej własność Gminy.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                      Burmistrz  Sępopola

                                                                                                      mgr Dorota Górecka