Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: ustalenia terminu i miejsca konsultacji.

Informacje dodatkowe:

§ 1.

 Powołuję komisję do przeprowadzenia konsultacji w składzie:

- Bogdan      Suchostawski             - przewodniczący

- Iwona        Szymska                     - sekretarz

- Bogdan     Baczewski                  - członek

- Mirosław  Bohaj                          - członek

§ 2.

   Ustalam termin konsultacji i pracy komisji na dzień 16 stycznia 2009r. w godzinach od 1500  do 1700  w miejscowości Stopki PGR w biurze Gospodarstwa Rolnego CONTRAKTUS.

§ 3.

 Zobowiązuję Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Sępopolu do sporządzenia w terminie do dnia 12 stycznia 2009r. dwóch list wyborców zamieszkałych w miejscowości Stopki PGR posiadających prawo wyborcze, z których jedna dotyczyć będzie utrzymania dotychczasowej nazwy miejscowości, a druga jej zmiany.

§ 4.

  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

               

                                                                                                              Burmistrz

                                                                                                    mgr  Dorota  Górecka