w sprawie: ustalenia terminu i miejsca konsultacji.
Informacje dodatkowe:
§ 1.
Powołuję komisję do przeprowadzenia konsultacji w składzie:
- Bogdan Suchostawski - przewodniczący
- Iwona Szymska - sekretarz
- Bogdan Baczewski - członek
- Mirosław Bohaj - członek
§ 2.
Ustalam termin konsultacji i pracy komisji na dzień 16 stycznia 2009r. w godzinach od 1500 do 1700 w miejscowości Stopki PGR w biurze Gospodarstwa Rolnego CONTRAKTUS.
§ 3.
Zobowiązuję Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Sępopolu do sporządzenia w terminie do dnia 12 stycznia 2009r. dwóch list wyborców zamieszkałych w miejscowości Stopki PGR posiadających prawo wyborcze, z których jedna dotyczyć będzie utrzymania dotychczasowej nazwy miejscowości, a druga jej zmiany.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka