Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: powołania komisji odbioru końcowego zadania inwestycyjnego: „Remont nawierzchni bitumicznej fragmentu ul. Prusa w Sępopolu”.

Informacje dodatkowe:

§1

  Powołuję komisję odbioru końcowego zadania inwestycyjnego „Remont nawierzchni bitumicznej fragmentu ul. Prusa w Sępopolu”

 w składzie:

1 – Bogdan Suchostawski                      - przewodniczący

2 – Jerzy Woziński                                        - członek

3 – Marcin Lipka                                           - członek

§2

    Rozpoczęcie prac komisji wyznaczam na dzień 7 lipca 2009 r. godz. 1000.

Miejsce zbiórki komisji odbiorowej i osób uczestniczących  w odbiorze – bezpośrednio ul. Prusa w Sępopolu.

§3

   Do udziału w pracach komisji odbiorowej zapraszam:

- przedstawiciela Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu.

§4

   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                         Burmistrz

                                                                                               mgr  Dorota  Górecka