Wersja obowiązująca z dnia

W sprawie: powołania komisji odbioru końcowego zadania inwestycyjnego: „Remont modernizacyjny stacji uzdatniania wody w Judytach oraz budowa sieci wodociągowych Judyty-Park-Gulkajmy i Judyty- Przewarszyty w tym środki agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie”, zadania: „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej Judyty- Przewarszyty”.

Informacje dodatkowe:

§1

 Powołuję komisję odbioru końcowego zadania: „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej Judyty- Przewarszyty”.

 w składzie:

1 – Bogdan Suchostawski                      - przewodniczący

2 – Jerzy Woziński                                    - członek

3 – Marcin Lipka                                      - członek

§2

   Rozpoczęcie prac komisji wyznaczam na dzień 2 grudnia 2009r. godz. 930

Miejsce zbiórki komisji odbiorowej i osób uczestniczących  w odbiorze – bezpośrednio plac budowy miejscowość Przewarszyty gmina Sępopol.

§3

  Do udziału w pracach komisji odbiorowej zapraszam:

 - inspektora nadzoru inwestorskiego Zakład Projektowania i Wycen Nieruchomości „Dajana”, ul. 4 Lutego 30, 11-200 Bartoszyce na prawach osób uczestniczących w pracach  komisji odbioru końcowego.

- przedstawicieli Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu na prawach osób uczestniczących w pracach  komisji odbioru końcowego.

- przedstawicieli  Agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie zgodnie z §7 pkt.3 porozumienia z dnia 17 lipca 2008r. zawartego pomiędzy Agencją Nieruchomości Rolnych w Warszawie, Stadniną Koni Liski Sp. z o.o. oraz  Urzędem Miejskim w Sępopolu.

§4

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                                 Burmistrz

                                                                                                       mgr  Dorota  Górecka