W sprawie: powołania komisji odbioru końcowego zadania inwestycyjnego: „Remont modernizacyjny stacji uzdatniania wody w Judytach oraz budowa sieci wodociągowych Judyty-Park-Gulkajmy i Judyty- Przewarszyty w tym środki agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie”, zadania: „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej Judyty- Przewarszyty”.
Informacje dodatkowe:
§1
Powołuję komisję odbioru końcowego zadania: „Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej Judyty- Przewarszyty”.
w składzie:
1 – Bogdan Suchostawski - przewodniczący
2 – Jerzy Woziński - członek
3 – Marcin Lipka - członek
§2
Rozpoczęcie prac komisji wyznaczam na dzień 2 grudnia 2009r. godz. 930
Miejsce zbiórki komisji odbiorowej i osób uczestniczących w odbiorze – bezpośrednio plac budowy miejscowość Przewarszyty gmina Sępopol.
§3
Do udziału w pracach komisji odbiorowej zapraszam:
- inspektora nadzoru inwestorskiego Zakład Projektowania i Wycen Nieruchomości „Dajana”, ul. 4 Lutego 30, 11-200 Bartoszyce na prawach osób uczestniczących w pracach komisji odbioru końcowego.
- przedstawicieli Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu na prawach osób uczestniczących w pracach komisji odbioru końcowego.
- przedstawicieli Agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie zgodnie z §7 pkt.3 porozumienia z dnia 17 lipca 2008r. zawartego pomiędzy Agencją Nieruchomości Rolnych w Warszawie, Stadniną Koni Liski Sp. z o.o. oraz Urzędem Miejskim w Sępopolu.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka