w sprawie: powierzenia obowiązków zarządcy budynkiem biurowo-mieszkalnym oraz gospodarczym i usługowo-handlowym.
Informacje dodatkowe:
§ 1.
Powierzam z dniem 27 lipca 2010r. Zakładowi Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu pełnienie obowiązków zarządcy budynkiem biurowo-mieszkalnym oraz gospodarczym posadowionymi na działce nr 58 o pow. 948 m2 położonej w obrębie geodezyjnym nr 2 Sępopol, a także nieruchomością oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów tego samego obrębu geodezyjnego jako działka nr 54/7 o pow. 212 m2 .
Powierzam, z tym samym dniem, temu samemu Zakładowi, pełnienie obowiązku zarządcy nieruchomością położoną w obrębie geodezyjnym nr 2 Sępopol przy ul. 22 Lipca 2
oznaczonej na mapie i w ewidencji gruntów jako działka 100/5 o pow. 495 m2 zabudowana budynkiem usługowo-handlowym
Przedmiotowe nieruchomości są w użyczeniu i bezpłatnym używaniu Gminy Sępopol.
§ 2.
Wykaz powierzonych do administrowania budynków, lokali i gruntów według stanu na dzień 25 sierpnia 2010r. przedstawia protokół zdawczo-odbiorczy do niniejszego zarządzenia, stanowiący jego integralną część.
§3.
Do obowiązków Zarządcy należy:
1.Wykonywanie czynności w imieniu Gminy Sępopol w zakresie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych;
2.Wykonywanie czynności prawnych w sprawach związanych z obsługą zasobów gminnych, a zwłaszcza reprezentowanie Gminy Sępopol przed Sądem w sprawach o eksmisję z lokalu zapłatę czynszu oraz świadczenia związane z najmem tych lokali;
3. Pobieranie należności czynszowych i opłat związanych z najmem lokali;
4. Windykacja nie zapłaconych należności czynszowych i opłat wynikających z najmu wraz z należnymi odsetkami i kosztami postępowania;
5. Egzekwowanie od najemców lokali obowiązku należytego utrzymania lokalu, a w szczególności przywrócenia poprzedniego stanu lokalu po zakończeniu stosunku najmu;
6. Udzielanie odroczeń w zapłacie i rozkładanie na raty zapłaty czynszu w granicach posiadanych uprawnień;
7. Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń, wniosków i interwencji najemców zarządzanej substancji;
8. Zawiadamianie Burmistrza Sępopola o pustostanach oraz o przewidywanych opróżnieniach lokalu mieszkalnego i użytkowego;
9. Dozorowanie zwolnionego lokalu mieszkalnego i użytkowego;
10. Prowadzenie dla każdego lokalu pełnej dokumentacji i korespondencji związanej z najmem;
11. Wnioskowanie, do Burmistrza Sępopola, umorzeń czynszowych i opłat za media, zgodnie z obowiązującą procedurą;
12. Rozliczenie kaucji w przypadku rozwiązania umowy najmu;
13. Powiadamianie najemców lokali o zmianie wysokości czynszu i opłat za najem lokali w drodze aneksów i zawiadomień;
14. Bieżąca analiza kosztów eksploatacji zarządzanej substancji;
15. Prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ewidencji ich realizacji a także dokonywanie odbioru wykonywanych przez najemców napraw koniecznych, a obciążających wynajmującego;
16. Przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych oraz technicznych związanych z zarządzaną substancją.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka