Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: powierzenia obowiązków zarządcy budynkiem biurowo-mieszkalnym oraz gospodarczym i usługowo-handlowym.

Informacje dodatkowe:

§ 1.

Powierzam z dniem 27 lipca 2010r. Zakładowi Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu pełnienie obowiązków zarządcy budynkiem biurowo-mieszkalnym oraz gospodarczym posadowionymi na działce nr 58 o pow. 948 m2 położonej w obrębie geodezyjnym nr 2 Sępopol, a także nieruchomością oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów tego samego obrębu geodezyjnego jako działka nr 54/7 o pow. 212 m2 .

Powierzam, z tym samym dniem, temu samemu Zakładowi, pełnienie obowiązku zarządcy nieruchomością położoną w obrębie geodezyjnym nr 2 Sępopol przy ul. 22 Lipca 2

oznaczonej na mapie i w ewidencji gruntów jako działka 100/5 o pow. 495 m2  zabudowana budynkiem usługowo-handlowym 

                Przedmiotowe nieruchomości są w użyczeniu i bezpłatnym używaniu Gminy Sępopol.

§ 2.

Wykaz powierzonych do administrowania budynków, lokali i gruntów według stanu na dzień 25 sierpnia 2010r. przedstawia protokół zdawczo-odbiorczy do niniejszego zarządzenia, stanowiący jego integralną część.

                                                                                                                                                                                                           §3.

Do obowiązków Zarządcy należy:

1.Wykonywanie czynności w imieniu Gminy Sępopol w zakresie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych;

2.Wykonywanie czynności prawnych w sprawach związanych z obsługą zasobów gminnych, a zwłaszcza reprezentowanie Gminy Sępopol przed Sądem w sprawach o eksmisję z lokalu   zapłatę czynszu oraz świadczenia związane z najmem tych lokali;

3. Pobieranie należności czynszowych i opłat związanych z najmem lokali;

4. Windykacja nie zapłaconych należności czynszowych i opłat wynikających z najmu wraz   z należnymi odsetkami i kosztami postępowania;

5. Egzekwowanie od najemców lokali obowiązku należytego utrzymania lokalu, a  w szczególności przywrócenia poprzedniego stanu lokalu po zakończeniu stosunku najmu;

6. Udzielanie odroczeń w zapłacie i rozkładanie na raty zapłaty czynszu w granicach  posiadanych uprawnień;

7. Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń, wniosków i interwencji najemców zarządzanej   substancji;

8. Zawiadamianie Burmistrza Sępopola o pustostanach oraz o przewidywanych  opróżnieniach lokalu mieszkalnego i użytkowego;

9. Dozorowanie zwolnionego lokalu mieszkalnego i użytkowego;

10. Prowadzenie dla każdego lokalu pełnej dokumentacji i korespondencji związanej  z najmem;

11. Wnioskowanie, do Burmistrza Sępopola, umorzeń czynszowych i opłat za media,  zgodnie z obowiązującą procedurą;

12. Rozliczenie kaucji w przypadku rozwiązania umowy najmu;

13. Powiadamianie najemców lokali o zmianie wysokości czynszu i opłat za najem lokali  w drodze aneksów i zawiadomień;

14. Bieżąca analiza kosztów eksploatacji zarządzanej substancji;

15. Prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ewidencji ich realizacji a także dokonywanie odbioru wykonywanych przez najemców napraw koniecznych, a  obciążających wynajmującego;

16. Przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych oraz   technicznych związanych z zarządzaną substancją.

§ 4.

   Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu

§ 5.

  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                                    Burmistrz

                                                                                                          mgr  Dorota  Górecka