określenia podstawowych parametrów do opracowania budżetu miasta i gminy na rok 2011 oraz opracowania materiałów planistycznych przez gminne jednostki organizacyjne
Informacje dodatkowe:
§ 1
1. Opracowanie przez gminne jednostki organizacyjne założeń do projektu budżetu na
2011 rok z wyszczególnieniem wydatków na zadania własne i zlecone prowadzone przez jednostkę.
2. Podstawowe parametry do prac nad budżetem miasta i gminy na 2011 rok wynoszą:
1) Wskaźniki wzrostu dochodów:
a) podatek rolny – wg ceny skupu żyta ogłoszonej przez Prezesa GUS
b) podatek od nieruchomości – 2,0%
c) podatek leśny – wg ceny drewna ogłoszonej przez Prezesa GUS
d) podatek od środków transportowych – 2,0%
e) opłaty lokalne – 2,0%
2) Wskaźniki wzrostu wydatków:
a) wynagrodzenia pracowników samorządowych – 0%
b) wydatki bieżące –2,3%, energia i opał – 15%
3) Rezerwy – wysokość rezerwy ogólnej – 40.000 zł.
4) Wskaźniki wzrostu wynagrodzeń nauczycieli zostaną podane w późniejszym
okresie po otrzymaniu danych z Ministerstwa Finansów.
W przypadku zmiany założeń do budżetu jednostki zostaną poinformowane w terminie późniejszym.
3. Założenia , o których mowa w ust. 1 Kierownicy jednostek przedłożą Burmistrzowi
Sępopola do dnia 25 października 2010 r. włącznie z przewidywanym wykonaniem za rok bieżący i wskaźnikami %, w szczegółowości planu w zł.
4. Przy opracowaniu planów rzeczowych zadań i projektów planów finansowych wraz
z częścią opisową uzasadniającą przyjęcie proponowanych dochodów i wydatków należy kierować się założeniami wymienionymi w ust. 2 oraz zasadą oszczędności w wydatkach w ramach obowiązującego programu naprawczego.
§ 2
1. Pracownicy Zespołów Urzędu Miejskiego przedkładają materiały do opracowania budżetu w terminie wskazanym w § 1.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz
mgr Dorota Górecka