Wersja obowiązująca z dnia

przeprowadzenia inwentaryzacji

Informacje dodatkowe:

1.Nazwa obiektu i oznaczenia inwentaryzacyjnego pomieszczenia :  Urząd Miejski, jednostki OSP,  unijne punkty przedszkolne, świetlica w Lwowcu.

2. Rodzaj inwentaryzacji     okresowa.

3. Rodzaj inwentaryzacyjnego składnika majątkowego :

      -   pozostałe środki trwałe, tzw. wyposażenie,

-   materiały, tj.  paliwo, opał,

-          stan gotówki i innych walorów w kasie.

4. Termin rozpoczęcia spisu z natury - 01 listopada 2010 r. , zakończenia – 15 stycznia

2011 r.

5. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie spisowym:

1)       Iwona Olechowska Piluk           -   przewodniczący

2)       Beata Szymska                           -   członek

3)       Anna Malazdra                           -  członek

 Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność  za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu  z natury.

6. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2010 r.

7.  Arkusze spisu wypełnia się w  2 egzemplarzach.

8. W toku spisu komisja nie dokonuje wyceny stanu zapasów.

9. Po zakończeniu spisu komisja nie będzie dokonywać wyliczenia wstępnego.

10. Zawiesza się nieobecność wszystkich pracowników materialnie odpowiedzialnych, członków komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych w okresie, w którym przypadają czynności inwentaryzacyjne przewidziane harmonogramem spisów.

11. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.

12. Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.

13. Dokumenty z rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów rocznych winny być dostarczone do głównego księgowego w terminach ustalonych w harmonogramie.

14. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

15. Szczegółowe zasady i sposób wykonania czynności inwentaryzacyjnych określa przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej i główny księgowy w czasie instruktażu.

16. Nadzór nad prawidłowością kompletnością i terminowością spisów inwentaryzacyjnych powierza się głównemu księgowemu.

17. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

                                                                                                          Burmistrz

                                                                                                  mgr  Dorota  Górecka