Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Sępopolu.

Informacje dodatkowe:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Sępopolu wprowadzonym Zarządzeniem Nr 90/08 Burmistrza Sępopola z dnia 21 stycznia 2008 r. wprowadza się następujące zmiany:

1/. W § 26 usuwa się treść pkt  „z ) dodatki mieszkaniowe” i wprowadza się brzmienie :

„ z) służba bezpieczeństwa  i higieny pracy:

- doradztwo w zakresie przepisów, zasad , wymagań bhp,

- szkolenie pracowników urzędu oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej bhp nowo zatrudnionym pracownikom,

- kontrola warunków oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,

- ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy,

- profilaktyka zdrowotna pracowników poprzez organizację badań lekarskich,

- współpraca z kadrami urzędu,  Państwową Inspekcją Pracy”.

§ 2

Załącznik Nr 1 „Struktura Organizacyjna Urzędu Miejskiego w Sępopolu” otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                           Burmistrz

                                                                                                   mgr  Dorota  Górecka

Załączniki

Załączniki