Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: zmian w budżecie miasta i gminy na 2008 r.

Informacje dodatkowe:

§ 1

1.        Zwiększa się dochody budżetu miasta i gminy na r. 2008 o kwotę 150.662,60 zł, zgodnie z zał. Nr 1.

2.        Z dochodów, o których mowa w ust. 1:

- dochody bieżące wynoszą       18.377.460,41 zł

- dochody majątkowe wynoszą   1.804.003,00 zł .

                                                                              § 2

1.        Zwiększa się wydatki budżetu miasta i gminy na r. 2008 o kwotę 150.662,60 zł, zgodnie z zał. Nr 2.

2.        Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:

1)       wydatki bieżące kwotę 17.487.287,41 zł, w tym na:

a)        wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń   7.051.559,14 zł,

b)        dotacje   871.643,00 zł,

c)        wydatki na obsługę długu gminy 197.500,00 zł.

2)       wydatki majątkowe kwotę 3.739.176,00 zł.

§ 3

Uchwala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008-2010, zgodnie z zał. Nr 3.

                                                                                              § 4

1.        Zwiększa się wydatki inwestycyjne gminy o kwotę 8.000,00 zł, zgodnie z zał. Nr 3 i 3a.

2.        Wysokość wydatków inwestycyjnych po zmianach wynosi 3.524.500,00 zł.

§ 5

Wprowadza się zmiany w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z zał. Nr 4.

§ 6

1.        Zmniejsza się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej o kwotę 38.000,00 zł, zgodnie z zał. Nr 5.

2.        Wysokość  dochodów i wydatków po zmianach wynosi 120.000,00 zł.

§ 7

1.        Zwiększa się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych o kwotę 9.000,00 zł oraz wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych o kwotę 9.000,00 zł.

2.        Dochody te po zmianie wynoszą 60.000,00 zł, wydatki – 57.400,00 zł.

§ 8

1.        Zwiększa się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności o kwotę 136.546,60 zł, zgodnie z zał. Nr 6.

2.        Kwota wydatków po zmianie wynosi 2.220.365,60 zł.

§ 9

1.        Uchwala się plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla zakładów budżetowych: przychody – 1.809.215,00 zł, wydatki – 1.802.717,00 zł,

      zgodnie z zał. Nr 7.

2.        Uchwala się plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 16.256,00 zł; wydatki – 39.065,00 zł,

zgodnie z zał. Nr 7.

                                                                                              § 10

1.        Zwiększa się dotację przedmiotową dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych w Sępopolu o łączną kwotę 24.531,00 zł:

- z tytułu dopłaty do kosztów wywozu nieczystości płynnych z Langanki o kwotę

  6.334,00 zł,

- z tytułu dopłaty do kosztów wywozu nieczystości stałych (w tym: z terenu

  cmentarza) o kwotę 12.437,00 zł,

- z tytułu dopłaty do kosztów utrzymania dróg ( w tym: oczyszczania, odśnieżania

  utrzymania zieleni) o kwotę 5.760,00 zł, zgodnie z zał. Nr 8.

2.        Kwota dotacji ogółem po zmianach wynosi  368.289,00 zł.

§ 11

1.        Zwiększa się dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

      należące i nienależące do sektora finansów publicznych o kwotę 8.000,00 zł, zgodnie

      z zał. Nr 9.

2.   Kwota dotacji po zmianie wynosi łącznie 79.000,00 zł.

                                                                                              § 12

Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

1)       przychody -   43.000,00 zł

2)       wydatki     -   49.500,00 zł

zgodnie z zał. Nr 10.

                                                                                              § 13

Deficyt budżetu miasta i gminy pozostaje bez zmian i wynosi 1.045.000,00 zł, a źródłem jego pokrycia są przychody pochodzące z:

1)       zaciąganych kredytów w kwocie  946.000,00 zł,

2)       wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 99.000,00 zł.

§ 14

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi :   20.181.463,41 zł.

Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi :   21.226.463,41 zł.

§ 15

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sępopola.

§ 16

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą w roku budżetowym 2008

i podlega obwieszczeniu.

                                                                                         Przewodniczący  Rady

                                                                                              Janusz  Bandura

Załączniki

Załączniki