Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania na wykonanie robót budowlanych zadania ” Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Pasławki, Chełmiec, Śmiardowo, Kinwągi.

Informacje dodatkowe:

§ 1

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie przetargu nieograniczonego  na w/w zadanie,  w następującym składzie:

1.       Przewodniczący komisji – Bogdan Suchostawski

2.        Sekretarz  komisji – Beata Pakuła

3.       Członek komisji – Marcin Lipka

4.       Członek komisji – Jerzy Woziński.

§ 2

Komisja przetargowa przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego   w zakresie oceny złożonych  ofert pod względem spełnienia wymaganych warunków, oceni oferty  zgodnie z kryteriami przyjętymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia   oraz przedstawi propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty Burmistrzowi Sępopola.

§ 3

Komisja przetargowa rozpoczyna pracę z dniem powołania i zakończy w dniu rozstrzygnięcia przetargu.                                                            

                                                                                                                                                                                                                     § 4

Zarządzenie wchodzi  w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                Burmistrz

                                                                                                       mgr  Dorota  Górecka