Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie: zmian w Zarządzeniu Nr 245/10 Burmistrza Sępopola z dnia 19.02.2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania na wykonanie robót budowlanych zadania ” Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Pasławki, Chełmiec, Śmiardowo, Kinwągi.”

Informacje dodatkowe:

§ 1

W § 1 Zarządzenia Nr 245/10 w/w zmienia się skład osobowy komisji przetargowej i otrzymuje brzmienie:

1.       Przewodniczący komisji – Jerzy Woziński

2.        Sekretarz  komisji – Beata Pakuła

3.       Członek komisji – Marcin Lipka

§ 2

Pozostałe zapisy Zarządzenia pozostają bez zmian.

                                                                                                                                                                                                                         § 3

Zarządzenie wchodzi  w życie z dniem podpisania.

                                                                                                                Burmistrz

                                                                                                       mgr  Dorota  Górecka