w sprawie: zmian w budżecie miasta i gminy na 2008 r
Informacje dodatkowe:
§ 1
1. Zmniejsza się dochody budżetu miasta i gminy na r. 2008 o kwotę 1.197.683,00 zł, zgodnie z zał. Nr 1.
2. Z dochodów, o których mowa w ust. 1:
- dochody bieżące wynoszą 18.918.180,87 zł
- dochody majątkowe wynoszą 620.003,00 zł .
§ 2
1. Zmniejsza się wydatki budżetu miasta i gminy na r. 2008 o kwotę 1.743.683,00 zł, zgodnie z zał. Nr 2.
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) wydatki bieżące kwotę 17.986.515,87 zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 6.978.590,40 zł,
b) dotacje 872.643,00 zł,
c) wydatki na obsługę długu gminy 162.500,00 zł.
2) wydatki majątkowe kwotę 2.050.668,00 zł.
§ 3
Uchwala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008-2010, zgodnie z zał. Nr 3.
§ 4
1. Zmniejsza się wydatki inwestycyjne gminy o kwotę 1.642.608,00 zł, zgodnie z zał. Nr 3 i 3a.
2. Wysokość wydatków inwestycyjnych po zmianach wynosi 1.881.892,00 zł.
§ 5
1. Zmniejsza się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności o kwotę 1.736.700,00 zł, zgodnie z zał. Nr 4.
2. Kwota wydatków po zmianie wynosi 483.665,60 zł.
§ 6
Wprowadza się zmiany w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z zał. Nr 5.
§ 7
1. Zwiększa się dochody związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego o kwotę 965,00 zł i wydatki o kwotę 1.965,00 zł, zgodnie z zał. Nr 6.
2. Dochody te po zmianie wynoszą 64.565,00 zł, wydatki 71.919,00 zł.
§ 8
1. Uchwala się plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla zakładów budżetowych: przychody – 1.763.315,00 zł, wydatki – 1.756.817,00 zł,
zgodnie z zał. Nr 7.
2. Uchwala się plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo) dla rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 16.256,00 zł; wydatki – 39.065,00 zł,
zgodnie z zał. Nr 7.
§ 9
1. Zmniejsza się deficyt budżetu miasta i gminy o kwotę 546.000,00 zł.
2. Kwota deficytu po zmianie wynosi 499.000,00 zł, a źródłem jego pokrycia są przychody pochodzące z:
1) zaciąganych kredytów w kwocie 400.000,00 zł,
2) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu
gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie
99.000,00 zł.
§ 10
Uchwala się przychody w wysokości 854.000,00 zł i rozchody w wysokości 454.000,00 zł, zgodnie z zał. Nr 8.
§ 11
Załącza się prognozę łącznej kwoty długu gminy na koniec 2008 roku i lata następne, zgodnie z zał. Nr 9 i Nr 9a.
§ 12
Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi : 19.538.183,87 zł.
Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi : 20.037.183,87 zł.
§ 13
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sępopola.
§ 14
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą w roku budżetowym 2008
i podlega obwieszczeniu.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Janusz Bandura